promocyjne długopisy reklamowe

Długopisy z logo to jeden ze sprawdzonych sposobów na promocję, chętnie stosowanych przez rozmaite agencje reklamy. Jak ich używać, by w pełni wykorzystać ich potencjał? Jak wybrać właściwe produkty, które odzwierciedlą styl naszej firmy i gdzie je kupić?

Sekret skuteczności długopisów reklamowych

Zgodnie z wynikami badania PIAP aż 82,93% marketerów stosuje gadżety reklamowe do budowania wizerunku swojej marki. Dzieje się tak nie bez powodu: jak ustalił CBOS,  86% Polaków nie przepada za reklamami i deklaruje negatywny stosunek do tego typu przekazów. Przewagą upominków z logo jest zaś fakt, iż… w ogóle nie kojarzą się z reklamą. Obdarowani traktują je zwykle jak normalny prezent i czują wdzięczność za ten gest. Chętnie ich używają, przyczyniając się do budowania świadomości o marce i stopniowo zaczynając się z nią utożsamiać.

Gdzie można kupić długopisy reklamowe?

Jeśli zastanawiasz się, gdzie kupić długopisy reklamowe dla swojej firmy, zapoznaj się z ofertą marki AdPen należącej do Exito Group – polskiego producenta gadżetów marketingowych. W katalogu przedsiębiorstwa znajdziesz bardzo różnorodne propozycje: od prostych ołówków z nadrukiem, poprzez kolorowe, nowoczesne długopisy w rozmaitych kształtach, aż po eleganckie, metalowe przybory piśmiennicze z grawerem i ekologiczne długopisy z przyjaznych naturze surowców, np. papieru z recyklingu.

długopisy jako prezent

Długopisy z nadrukiem zamiast ulotek

Większość z nas, otrzymując ulotkę z ofertą firmy, wyrzuca ją do kosza bez zapoznania się z jej treścią. Nic dziwnego: materiały tego typu są wszechobecne, w związku z czym budzą raczej irytację i znużenie, niż zainteresowanie. Zupełnie inaczej jest z długopisami z logo – są one użytecznym prezentem, który może nam się przydać w rozmaitych sytuacjach: w domu, w pracy lub szkole, podczas podpisywania dokumentów, spisywania list zakupów oraz notatek. Zamiast drukować kolejne ulotki, warto więc zainwestować w gadżety, które z pewnością będą znacznie bardziej atrakcyjne dla odbiorców. Możemy je rozdawać m.in. podczas targów branżowych lub edukacyjnych, konferencji, a także dodawać do zakupów i zamówień składanych przez internet. Estetyczne artykuły piśmiennicze mogą być także symbolicznymi nagrodami w organizowanych przez firmę konkursach i loteriach.

Długopisy z grawerem jako prezent dla kontrahentów

Gadżet z logo może również łączyć w sobie dwie funkcje: być formą reklamy i jednocześnie eleganckim prezentem dla ważnego klienta lub partnera biznesowego. Wystarczy postawić na droższe, luksusowe długopisy markowe. Jedną z najlepszych marek długopisów tego typu jest firma AdPen oferująca zarówno proste, klasyczne modele, jak i nieco bardziej kolorowe i fantazyjne projekty. Dzięki temu każde przedsiębiorstwo jest w stanie dobrać taki wzór, który najlepiej odzwierciedli jego styl i identyfikację wizualną. Produkty są znakomitej jakości, trwałe, wykonane z najlepszych materiałów i ergonomiczne, dzięki czemu doskonale leżą w dłoni, zmieniając pisanie w prawdziwą przyjemność.

[Głosów:2    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here